Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

prasa-ksiazki.nextore.pl

Konta bankowe, kredyty, porównanie

główne menu

pinker

  • Gender bez emocji. Co mówi nauka o płci i tożsamości płciowej - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Gender bez emocji. Co mówi nauka o płci i tożsamości płciowej - audiobook

    Data dostępności: 22.02.2022

    Data publikacji: 22.02.2022

    Jeśli szczerze interesuje Cię coś więcej niż slogany na temat płci, seksualności i biologii, ta książka to lektura obowiązkowa dr Eric R. Weinstein Płeć i gender to trudne tematy, a książka, którą trzymasz w rękach, jest warta przeczytania. Debra Soh tłumaczy nam najnowsze badania naukowe i poglądy na temat mężczyzn i kobiet. Odważnie sprzeciwia się opinii, jakoby tylko odrzucenie biologii,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Wpływ kultury arabskiej na sztukę polską. Rzemiosło artystyczne, architektura i malarstwo. Tom 3 - ebook

    Data dostępności: 30.04.2020

    Data publikacji: 30.04.2020

    Przedstawiamy trzeci tom z serii wydawniczej Transfer kultury arabskiej w dziejach Polski . Seria ta prezentuje wyniki prac zespołu naukowców różnych dyscyplin, realizującego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki projekt badawczy pt. Transfer kulturowy jako transdyscyplinarny element nauki o stosunkach międzykulturowych na przykładzie wpływów kultury arabskiej w dziedzictwie kulturowym Polski...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 53,00 47,70 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Dziewczyna z przeklętej wyspy
  2. 2.Dom utraconych
  3. 3.Ostatni bastion Barta Dawesa
  4. 4.Wojny handlowe to wojny klasowe. Jak narastające nierówności zakłócają rozwój globalnej gospodarki i zagrażają pokojowi na świecie
  5. 5.Dzieci bez lęku. Jak budować odporność psychiczną na każdym etapie dorastania
  6. 6.Zombie (podobno) są martwe
  7. 7.Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
  8. 8.Twoja aż po grób
  9. 9.Sklep pory deszczowej
  10. 10.Obrona

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Przegląd Sportowy
  4. 4.Lotnictwo Aviation International
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Newsweek Polska
  7. 7.Tygodnik Do Rzeczy
  8. 8.NIE
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Plus Minus